שמירה על כושר באמצעות אימוני EMS ואופניים

Ems ClubEMS, כושר0 Comments

כושר הוא אלמנט חשוב בכל הקשור לשמירה על אורח חיים בריא ושמירה על כושר. מעבר לכל אלו, כושר עוזר לנו בחיים כמעט בכל אספקט ולכן לא מעט אנשים דואגים לשמור על כושר ואלו שלא, נמצאים במחשבה מתמידה שהם חייבים לשמור על כושר וחייבים להתחיל לעשות כושר.

 כיום, יש לא מעט שיטות אימון שונות וכאלו המתאימות לכל אחד ואחת מאיתנו, וכן, גם לעסוקים מבינינו שלא מצליחים למצוא זמן להשקיע בבריאות ובכושר שלהם.

אימוני EMS

אחת משיטות אימון שמירה על כושר היא ה EMS. משמעות השם היא Electric Muscle Stimulation ומדובר בעצם על גירוי השרירים באופן חשמלי. אימוני EMS מחקים את התנועות הטבעיות של הגוף שלנו וההתכווצות השרירים. החיקוי מגיע בעזרת חליפה מיוחדת אותה לובש המתאמן והיא זו אשר דואגת לכיווץ השרירים תוך כדי ביצוע פעולות גופניות וכך בעצם המאמץ הופך למאסיבי יותר ומגיע למקסימום שלו. ניתן לשלוט על עוצמת כיווץ השרירים והיתרון אולי הגדול ביותר של שיטת אימון זו היא ההפעלה של יותר מ 90% משרירי השלד בו זמנית (מקסום האימון).

שמירה על כושר היא אינה "מטלה" אלא דרך לשמור על הבריאות ולהפוך את החיים של כל אחד ואחת מאיתנו לטובים יותר. עבור לא מעט, קשה למצוא את הזמן לעשות כושר ולהגיע באופן תדיר למכון הכושר ולכן עבור אלו, אימוני EMS הם פתרון מושלם וזאת כי ניתן לבצע אימון אחת לשבוע במשך 20 דקות ובזאת נגמרו הדרישות.

אופניים חשמליות

אחד הטרנדים הלוהטים ומה שהפך להיות אמצעי תחבורה עבור רבים הוא האופניים החשמליות. כמעט לא ניתן לעבור ברחוב מבלי לראות אופניים בכל מקום וכולם רוכבים במהירות מבלי מאמץ. מבלי להיכנס לאספקט החוקי של האופניים החשמליות, צריך לזכור שגם לאותם אופניים חשמליות מתקפלות או כל סוג של אופניים חשמליות אחר, יש פדלים ולא תמיד חייב לעשות שימוש בחשמל – כך תוכלו לשמור על כושר ולפדל בדרך אל או חזרה מהעבודה, כמו גם כל נסיעה למטרה אחרת. אם נוריד את היד מהדוושה או מכפתור ההנעה של האופניים ונחשוב על זה, מדובר באחת מאותן שיטות אימון מעולות ודרך נהדרת עבור שמירה על כושר עבור כל משתמשי האופניים. ניתן לפדל באופן ידני וכשנגמר הכח לעשות שימוש בחשמל וכך לשמור על הכושר באופן נהדר ומבלי להרגיש מעמסה מיותרת או לשכוח מהעבודה שמדובר עדיין באופניים לכל דבר ועניין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *