חטיפי בריאות מהירים לכבוד האביב – מתכונים שתרוצו להכין

EMS clubבריאות, תזונה0 Comments

חטיפי בריאות

כשמזג האוויר מתחיל להתחמם, פורים מרגיש כמו זיכרון מתוק (יותר מדי מתוק!) והניקיונות לפסח כבר בעיצומם, אנחנו יודעים שהאביב מגיע. האביב, בנוסף להיותו תקופה מלאה בפריחת בעצים ובאלרגיות אצל כמעט כולם, גורם לנו לרצות להתחדש. אנחנו קונים רהיטים חדשים, צובעים את הבית, וגם מחפשים להתחטב מעט לקראת תקופת בגדי הים בקיץ. בדיוק בשביל המטרה הזו, צירפנו לכם מתכונים קלילים ומהירים לכמה חטיפי בריאות בלי המון קלוריות, שיחליפו את כל אוזני המן והבמבות שנשארו ממשלוחי המנות ויעזרו לכם להיכנס לשגרה חדשה, בריאה יותר ועדיין טעימה!

כדורי תמרים וקוקוס

כדורי תמר-קוקוס הם חטיף בריא ולא כזה משמין, מושלם לנשנוש מול סרט בערב, או לקחת לעבודה כזריקת אנרגיה במהלך היום.
מרסקים כוס שקדים קלויים במעבד מזון עד שהם נטחנים היטב. מוסיפים 30 תמרים, ללא חרצנים, ומעבדים לתערובת. מוסיפים חצי כוס של קוקוס (לא ממותק), 2 כפות אבקת קקאו, כפית שמן קוקוס וקורט מלח. מעבדים היטב ביחד. מכדררים את התערובת בידיים לכדורים קטנים ומניחים בתבנית מרופדת בנייר אפייה לשעה של קירור. ניתן לאכול אותם כך, או לצפות אותם לאחר הקירור במעט שוקולד מריר מומס, בשביל תוספת קטנה של שחיתות.

צ'יפס בטטה אפוי עם מטבל יוגורט

קולפים 4 בטטות גדולות וחותכים לרצועות צ'יפס דקות.
מפזרים על תבנית מרופדת בנייר אפייה ומזלפים 2 כפות שמן זית, מצפים את הצ'יפס עם שמן הזית ומכניסים לתנור שחומם ל-180 מעלות ל-45 דקות. אחרי 20 דקות כדאי להוציא את התבנית ולהפוך מעט את הצ'יפס לצד השני. בינתיים מכינים מטבל יוגורט ממיכל אחד של יוגורט (ללא תוספות או טעמים), חופן עירית קצוצה, שן שום אחת כתושה ומעט פטרוזיליה לקישוט. כשהצ'יפס יוצא חם ורך מהתנור, מגישים אותו עם מטבל היוגורט.

חטיף גרנולה מ-5 מרכיבים

במעבד מזון מרסקים 200 ג' תמרי מג'הול ללא חרצנים. מעבירים את התמרים לקערה ומוסיפים כוס שקדים קלויים לא מומלחים שנקצצו קלות, וכוס וחצי של שיבולת שועל. בקערה קטנה נפרדת מניחים רבע כוס של חמאת בוטנים (או חמאת שקדים) ו-רבע כוס של דבש (גם סירופ מייפל אפשרי). מחממים במיקרו ל-30 שניות בכל פעם עד שהתערובת נוזלית ומערבבים היטב. מוסיפים את תערובת הדבש אל תערובת התמרים ומערבבים היטב. מעבירים את התערובת המוכנה אל תבנית מרופדת בנייר אפייה ולוחצים את התערובת פנימה אל התבנית עם הידיים עד לקבלת משטח שטוח ואחיד.  ניתן לדחוס גם עם כוס או קערה. מקררים את התערובת ל-20 דקות ואז חותכים לריבועי חטיף להגשה נוחה. שומרים בכלי אטום (או במקפיא).

ועוד עצה אחרונה לסיום

כנראה שאם העליתם קילוגרם או שניים (או חמישה) במהלך החורף, אתם תרצו להוריד אותם לפני הקיץ, ולא בטוח שרק אכילה של חטיפי בריאות תשיג לכם את המטרה. דרך נוספת להתחטב במהירות ובקלות יחסית היא לבחור באימוני EMS, אימון עצים ואינטנסיבי, יעיל פי 18 מאימונים רגילים ומצריך רק 20 דקות בשבוע!

 

רוצה לדעת איך אימון EMS יכול לעזור גם לך? לחץ כאן לתיאום אימון היכרות

אהבתם? יאללה שתפו...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *