מנקים לכבוד פסח – ניקוי רעלים מהגוף

EMS clubבריאות, תזונה0 Comments

ניקוי רעלים

בשבוע האחרון נדמה כי לכולם הייתה שאלה אחת שגורה בפיהם מול כל אדם אתו הם שוחחו, והיא, כמובן – "נו, איך הולכים הניקיונות לפסח?". בין אם אתם אנשים מאמינים שחוגגים את החג על כל מצוותיו באדיקות ובין אם על שולחן החג שלכם יככבו גם פיתות, נדיר שאין מי שמנצל את אווירת הניקיון הקולקטיבית כדי לנקות קצת אבק מעל מדף הספרים, לנקות את התריסים, ולשפוך קצת מים בבית. שיהיה. פסח, והאביב בכלל, הוא גם זמן של התחדשות. צביעת הבית, קניית רהיטים חדשים, החלפת המיקרוגל שכבר שנה לא באמת מחמם. אנחנו אוהבים להרגיש נקיים וחדשים לקראת החג ואחריו. אז למה לא לנצל את אווירת הניקוי וההתחדשות בשביל ניקוי רעלים פנימי שיביא את הניקיון מן החוץ אל הפנים?

הקונספט של ניקוי רעלים נשמע די גדול ואולי קצת מסובך, אבל למעשה, ניקוי רעלים יכול להתרחש גם בשינויי הרגלים קטנים. זה נכון שאפשר ללכת על הכל בגדול עם איזה צום מיצים שיטהר אתכם, אבל אפילו קיצוץ בכמות הקפאין שאתם צורכים ביום בחצי (קפה, קולה, תה וכו') יכול לעשות הבדל משמעותי. אז איך מתחילים?

איך מתנקים?

ראשית, החליטו איך אתם רוצים שניקוי הרעלים שלכם יראה. האם אתם מעוניינים בשבוע כסאח של ניקוי אחריו תרגישו חדשים, או שאתם מעוניינים להתחיל ולאמץ הרגלים חדשים שלא ישנו באופן משמעותי את אורח החיים שלכם אבל כן ילוו אתכם לאורך זמן?

ניקוי רעלים בצום

אם בחרתם את האופציה הראשונה, כדאי לכם להתכונן. אתם תהיו קצת רעבים במשך שבוע, אבל באמת שבדיקות הדם של תפקודי הכבד והכליות שלכם אחר כך תהיינה שוות את זה. ניקוי הרעלים מתחיל חודשים לפני הניקוי עצמו, בו אתם מציידים את הגוף שלכם בכל הוויטמינים והמינרלים להם הוא זקוק בשביל להתמודד עם הצום. בניקוי רעלים יסודי, הדבר היחיד שאתם מכניסים לגוף זה נוזל כלשהו המכיל כל מיני רכיבים מנקים (לימון, פלפל חריף ועוד) או מיצי ירקות  במשך שבוע. לאחריו, אתם לוקחים שבוע כדי להחזיר לאט לאט דברים בחזרה אל התפריט ואז חוזרים אל השגרה. שימו לב, את ניקוי הרעלים הזה לא עושים לבד על דעת עצמכם. יש להיוועץ בתזונאית או נטורופתית המלווה אתכם בתהליך וכמובן לקבל את אישורו של הרופא שלכם לבחירה כזו.

ניקוי רעלים באמצעות הרגלים חדשים

אם בחרתם באפשרות השנייה, תוכלו לבחור באפשרות של להוריד דברים מהתפריט, להוסיף דברים חדשים או לשלב את שניהם. אם אתם מתחילים בלהוריד דברים אז כמובן שלצמצם בקפה, להפחית עד להעלים כליל את צריכת האלכוהול שלכם (הוא מעכב את הכבד שלכם מלעשות את פעולתו הטבעית), להיגמל מעישון אם אתם מעשנים (ואפילו נסו שלא להימצא בסביבת עישון פאסיבי), להמנע מצריכת צבעי מאכל או חומרים משמרים, וגם נסו שלא להשתמש בכלל במחבתות וסירים עם טפלון, שפולט חומרים לא בריאים. במקום הטפלון עברו לסירי נירוסטה או סירים עם ציפוי קרמי. אם אתם מחפשים להוסיף דברים אל התפריט – כל מזון אורגני יהיה מבורך, הוסיפו המון ירקות אל התזונה שלכם (גם מיצים מירקות ופירות זה מצוין), הכניסו יותר עיסויים אל שגרת החיים שלכם שישחררו את בלוטת הלימפה ויסייעו לה להפטר מרעלים בגוף, עשו סאונה אחת לשבוע, גם היא מנקה רעלים בצורה יותר יעילה, ושלבו אל התזונה שלכם משקאות שמעודדים את ניקוי הרעלים כמו מיץ עשב חיטה, מיץ גזר עם סלק ושום, מיץ מכורכום ולימון, או פשוט כוס מים פושרים עם לימון סחוט טרי וכפית של שמן זית (בכבישה קרה) על הבוקר, על קיבה ריקה.

אחד הדברים החשובים שעליכם לשלב בתוך שגרת ניקוי הרעלים שלכם, הוא אימון גופני. האימון הגופני מאיץ את תהליכי הגוף ומעיר אותו מתרדמת. האימון מחזק את הגוף ובכך עוזר לו להפטר מרעלים בצורה מהירה יותר, תוך כדי הזעה. את האימון ניתן לשלב כאמור עם מסאג' או סאונה שיאיצו את התהליך עוד יותר. אימון EMS  הוא אימון אינטנסיבי שיכול להאיץ הן את שריפת הקלוריות והן את ניקוי הרעלים מהגוף, בעשרים דקות שבועיות בלבד!

רוצה לדעת איך אימון EMS יכול לעזור גם לך? לחץ כאן לתיאום אימון היכרות

אהבתם? יאללה שתפו...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *