איך פיזיותרפיסט ספורט עוזר לך להשתקם ולחזור לשגרה מהר?

EMS clubEMS, בריאות, כושר0 Comments

פיזיותרפיסט ספורט

נפצעתם במהלך אימון גופני? מרתון או משחק כדורסל? פיזיותרפיסט ספורט זו הכתובת שלכם לשיקום טוב, יעיל ומהיר, אשר יחזיר אתכם חזרה לאימונים ולפעילות. פיזיותרפיסט ספורט מתמחה בטיפול באתלטים ויכול לתת את המענה המקצועי הטוב ביותר.

מילה על פיזיותרפיה

אם פעילות גופנית היא חלק מרכזי בחייכם, אתם בוודאי מכירי את המונח פיזיותרפיה, המהווה את אחד הכלים הטובים ביותר לטיפול בפציעות ספורט מסוגים שונים. למרות שטיפולים אלו קיימים כבר זמן רב, רק בשנים האחרונות חלחלה התובנה עד כמה פיזיותרפיה מסייעת בהליך השיקום, הן בהפחתת הכאבים והן בהשבת היכולות הגופניות של המטופל, כפי שהוא מכיר אותן טרם הפציעה. כמו כן, הפיזיותרפיה משתלבת גם ברפואה המונעת, במסגרתה ניתן ללמוד כיצד להניע נכון את הגוף ולמנוע חלק ניכר מהפציעות.

פיזיותרפיסט ספורט – מיהו?

תפקידו של הפיזיותרפיסט הוא לשקם את המטופל מפציעתו ולהחזיר לו את היכולת הפיזית שהייתה לו טרם הפציעה. פיזיותרפיה היא תחום רחב אשר יש בו ענפי התמחות שונים ולכן, כאשר מדובר על כאב או פציעה שנגרמו במהלך פעילות גופנית, שחייה, ריצה, ריקוד או כל פעילות אחרת, כדאי לפנות לפיזיותרפיסט ספורט. מדוע? היות שהכשרתו ומומחיותו הממוקדת בעולם האתלטי, מאפשרת אבחון נכון ומדויק של סוג הפציעה וחומרתה וכך ניתן לבנות למטופל הליך שיקום יעיל וטוב.

אז מה עושים בעצם?

המטופל יעבור סדרת טיפולים שונים, במסגרתם הפיזיותרפיסט מבצע תרגילים המקלים על הכאב, מפחיתים את הנזק מן הפציעה ומחזירים בהדרגה את היכולת הגופנית שאבדה. בין היתר, יבצע הפיזיותרפיסט תרגילים לשמירה על גמישות המפרקים, שיפור זרימת הדם למפרק, הגדלת טווח התנועה, מניעת התנוונות של השרירים וכיו"ב. התרגילים מבוצעים בטכניקות שונות, לרבות עיסוי ואביזרי עזר שונים לטיפול אפקטיבי יותר. טיפולי הפיזיותרפיה מותאמים לכל מטופל באופן אישי, על פי סוג הפציעה וטיבה, קצב ההחלמה של הגוף וכדומה ועל כן מאפשרים שיקום וחזרה לשגרה באופן הטוב ביותר.

סובלים מפציעת ספורט? אל תמהרו לניתוח או הליכים כירורגים אחרים. נסו טיפולי פיזיותרפיה אצל פיזיותרפיסט ספורט מומחה, או התנסו באימון EMS. אימון זה משתמש בכלים דומים מתחום הפיזיותרפיה ומאפשר לכם לחזק את השרירים ללא סכנה לפגיעה או נזק, ב-20 דקות שבועיות בלבד!  לחץ כאן לתיאום אימון היכרות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *