התערוכה לכושר, אורח חיים בריא וספורט- דו"ח ביקור

EMS clubEMS, כושר0 Comments

אימון ems

בשבוע שעבר נכחנו בתערוכה לכושר, אורח חיים בריא וספורט, ותנו לנו להגיד לכם – ממש הפסדתם שלא באתם, זו הייתה חוויה אמיתית. לפני שנספר לכם בדיוק על החוויה, אנחנו רוצים להכיר לכם את אמא ואבא שלנו – Miha bodytec Israel. חברת Miha bodytec העולמית היא החברה המייצרת את מכשירי ה-EMS שאנחנו כל כך אוהבים, ו-Miha bodytec Israel היא זו שמייבאת את המכשירים לארץ והופכת את החיים שלנו לקלים עם מכשירים שמאפשרים אימון של 20 דקות בשבוע!

על התערוכה עצמה

בתערוכה השנה חברת Miha bodytec Israel הקימה דוכן ענק והזמינה את כל חובבי הכושר והספורט, המאמנים ובעלי העסקים בתחום הכושר להגיע ולהתרשם מן הפלאים שעושות מכונות ה-EMS של החברה. התערוכה התקיימה בגני התערוכה בתל אביב (זו הפעם השישית במספר) בתאריכים 22-23.2.16 ונחלה הצלחה גדולה. בתערוכה היו ביתנים קטנים יותר ו-4 ביתנים גדולים במיוחד (90 מ"ר מרובע כל ביתן) שהיוו את מרכז התערוכה. כמובן שאחד מאותם ביתנים היה שייך לחברת Miha bodytec Israel. ביתנים נוספים היו ביתנים של תוספי מזון שונים, תוכנות לניהול חדרי כושר, מכשירי אימון שונים, ביתנים הקשורים לעולם הבריכות (פילטרים, מכשירי ניקוי וכדומה) וגם יבואנים נוספים של מכשירי EMS.

מה היה בביתן?

את הביתן לא היה ניתן לפספס, הן בגלל גודלו והן בגלל העיצוב שלו. הצבעים ששלטו הם שחור וכחול (צבעי החברה) והגדילו לעשות שניים מצוות החברה שצבעו את עצמם בכחול לחלוטין כדי לדמות אוואטר. זו לא רק מחווה לצבע, אלא בעיקר מחווה לתוכנה לאימון עצמי אותה משווקת Miha bodytec Israel הנקראת 'אוואטר', תוכנה בה התנסו הרבה ממבקרי התערוכה. מעבר לצבעים, ניתן היה לראות כי הושקעה לא מעט מחשבה בעיצוב הביתן, בקווים הנקיים שליוו את העיצוב (ומתאימים מאד לאופי החברה), במרחב הגדול שנשאר לאימון, במיקומם של מכשירי האימון ועוד. בביתן הוצב מסך ענק ו-5 מכשירי אימון שהזמינו את המבקרים לבוא ולהתנסות בשיטת ה-EMS.

אווירה שאי אפשר לפספס

התנועה סביב הביתן לא פסקה במשך יומיים שלמים וניכר שזה היה הביתן עם הכי הרבה מבקרים בתערוכה. כמות גדולה של אנשים רצו להתנסות במכשיר, וכמות גדולה יותר של בעלי עסקים הבינו את הפוטנציאל הטמון ברכישת מכשיר והביעו התעניינות ברכישה. צוות הביתן שמנה 11 אנשים (6 מאמנים, אנשי ניהול ואנשי מכירה) ליוו את כל המבקרים, ייעצו להם, ענו על שאלות וכמובן העבירו אותם אימונים אישיים אינטנסיביים. ביום השני לתערוכה, נציגים מכל ביתן העבירו הרצאות בתחום לקהל הרחב. חברת Miha bodytec Israel שלחה את שלום, מנהל הפיתוח העסקי שלה, להרצות לקהל משולהב, שהקשיב בשקיקה להרצאה המרתקת ונשאר אחר כך לשאול שאלות ולהירשם לרכישת מכשירים.

אנחנו יודעים שרוב הסיכויים שאתם קוראים את הכתבה ומתחרטים שלא הגעתם גם אתם לבקר בתערוכה, אבל לא נורא. בשנה הבאה תוכלו לבקר שוב ולראות את כל החידושים בתחום, ובינתיים אתם יכולים לגשת לאחד מסניפי EMS Club ולהתנסות באימון כושר של 20 דקות, המחליף 4 אימונים רגילים של שעה!

רוצה לדעת איך אימון EMS יכול לעזור גם לך? לחץ כאן לתיאום אימון היכרות

לרשת EMS club יש צוות של מאמני כושר אישיים בתל אביב, וברחבי הארץ שיבנו תוכנית המותאמת לכם.

אהבתם? יאללה שתפו...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *