תרגילים לחיזוק הברכיים

Ems Clubכושר0 Comments

הברכיים הם מפרק עדין ושברירי יחסית, ולכן פציעות וכאבי ברכיים שכיחים מאוד בקרב אנשים רבים באוכלוסייה, בין היתר בגלל אימון לא נכון בחדר כושר – אך בהחלט לא רק. תרגילים לחיזוק הברכיים יעזרו לכם לשפר … קרא עוד

כולסטרול HDL

Ems Clubכושר0 Comments

אמנם יש לאנשים רבים אסוציאציה שלילית עם הכולסטרול, אך למעשה מדובר בתרכובת חשובה מאוד בגוף האנושי, בלעדיה אנו לא יכולים להתקיים. כשהוא מתנייד בתוך הגוף, הכולסטרול מהווה חלק מקומפלקס רחב יותר, שנקרא ליפופרוטאין. ה-HDL הוא … קרא עוד

ארוחה

מה לאכול לפני אימון?

Ems Clubכושר0 Comments

חשוב מאוד לאכול לפני כל אימון גופני. התזונה הנכונה תמלא את הגוף באנרגיה שתחזיק לכל אורך האימון ותעצים גם את הפוטנציאל לבנות שריר לאחריו. הדרך הטובה ביותר לספק לגוף אנרגיה היא על ידי פחמימות, שהגוף … קרא עוד

שוקולד

יום השוקולד הבינלאומי – חשיבות השוקולד לבריאות

Ems Clubתזונה0 Comments

קיימת תפיסה שלילית יחסית בנוגע לצריכת שוקולד. מלבד הערך הקלורי, מייחסים לו גם משקל בהתפתחות של אקנה, מיגרנות ולעיתים אף סוגיות נוספות. האמת היא שמלבד טעמו הנפלא והאהוב, הוא כולל יתרונות בריאותיים רבים, וצריכה מתונה … קרא עוד

איך להתאמן נכון בקיץ החם

Ems Clubבריאות0 Comments

אימון תמיד מאתגר את הגוף, ויש מספר קווים מנחים שיש לעקוב אחריהם בכל שגרת אימונים. וודאי שיש עצות והנחיות מיוחדות לאימון בקיץ, ובפרט אם מתאמנים במיקום פתוח. להלן כמה טיפים חיוניים מאוד לשגרת האימונים שלכם … קרא עוד

יוגה

יום היוגה הבינלאומי – למה כדאי לשלב בשגרה

Ems Clubבריאות0 Comments

 יום היוגה הבינלאומי חל ב-21.6 וזה זמן טוב לדון בתועלת הרבה שבשילוב יוגה בשגרה. הפילוסופיה העתיקה והאימון שנובע ממנה מעניקים לנו יתרונות פיסיים, בריאותיים ונפשיים רבים, ואין סיבה שלא לתרגל אותה לפחות מספר פעמים בשבוע. … קרא עוד

אבטיח

5 סגולות של אבטיח

Ems Clubתזונה0 Comments

 האבטיח הוא פרי עתיר נוזלים ודל קלוריות שכדאי לאכול כקינוח או בתור נשנוש קליל וטעים בין הארוחות. הוא עוזר לנו בין היתר לשמור על מאזן הנוזלים בגוף, מנקה רעלים, תורם לבריאות העור והשיער, מסייע לתפקוד … קרא עוד

גבינה

חשיבות הגבינה לגוף

Ems Clubתזונה0 Comments

גבינות שמנות מועילות מאוד לגוף האדם. הן עוזרות לשמור על שובע ומהוות מקור מצוין בין היתר לחלבון, סידן, חומצת CLA ו-ויטמין D, שחשובים מאוד לתפקוד התקין של הגוף ומספקים יתרונות בריאותיים רבים. מקור מצוין לחלבון … קרא עוד

רמאדן

איך להצליח להתאמן בצום רמאדן?

Ems Clubתזונה0 Comments

חודש הרמדאן מתאפיין בשעות צום במהלך היום ושעות חגיגיות לאחר שקיעת השמש ובמהלך הערב והלילה, אז מותר לאכול ולשתות. בשעות אלו נערכת ארוחת האפטאר, שהיא הארוחה ששוברת את הצום היומי. בהחלט ניתן לאכול מאכלים מתאימים … קרא עוד

בטיחות קודם כל!

Ems ClubEMS0 Comments

שיטת אימון EMS נכנסה לתוקף באופן רשמי בחוק הגרמני: DIN standard 33961-5 עם הוראות חוק ברורות על שימוש וייצור מכשירים לאימון EMS. אנו שמחים לבשר שחברת miha bodytec יצרנית המכשור הגרמני איתו אנו ברשת EMS … קרא עוד

שקדים

5 סגולות של שקדים

Ems Clubתזונה0 Comments

חופן שקדים ביום יעניק לכם מגוון של סגולות בריאותיות. הם מכילים רכיבים חיוניים רבים שמשפרים את תפקודן של חלק ממערכות הגוף ומונעים השמנה ומספר מחלות. אם אתם מצויים בתהליך של בניית שריר, שדרוג המראה החיצוני … קרא עוד

ירדתי 5 ק"ג נוספים ו-2 מידות בביגוד!

Ems ClubEMS0 Comments

הכירו את נופר הרייתי, מתאמנת ב-EMS club: "השינוי אצלי החל בניתוח לקיצור קיבה שעשיתי באפריל 2017 ובאמצעותו הורדתי 48 ק"ג, חיפשתי אימון גופני שיתאים לי והגעתי ביולי 2018 יחד עם אימי להתאמן ב-EMS club. נדלקתי … קרא עוד

מצרים

10 המכות של אי שמירה על כושר

Ems Clubבריאות0 Comments

אנחנו חיים בעידן בו קל מאוד להישאר פאסיביים ולא לשמור על כושר גופני. אי שמירה על כושר גופני עשויה להוביל ומובילה בפועל למספר רב של בעיות שונות, הן מבחינת המראה הגופני, המצב הרגשי והנפשי והבריאות … קרא עוד

מצה

5 דברים שלא ידעתם על מצה

Ems Clubכושר0 Comments

רגע לפני חג הפסח, כתבנו לכם כמה דברים שאולי לא ידעתם על מצות. חשוב להכיר את המאכלים שאנו צורכים וכך לחיות חיים בריאים, שכלתניים ומאוזנים יותר. קריאה נעימה וחג שמח! מצה מלאכת יד  כולנו מכירים … קרא עוד