איך אימון EMS יכול לשנות את חייכם בשנת 2017?

EMS clubבריאות, כושר0 Comments

שנת 2016 הייתה שנה מעניינת בעולם – היא הייתה שנה של פרידה מאגדות מוזיקליות רבות (כמו לאונרד כהן, דייויד בואי וג'ורג' מייקל), שנה בה תוצאות הבחירות בארצות הברית הפתיעו אפילו את מחנה טראמפ בעצמו, שנה בה אנשים התרוצצו ברחובות בחיפוש עיקש אחר פוקימונים, הפועל באר שבע זכתה בתואר אלופת המדינה לאחר 40 שנה של נסיונות, ואיך לא – שנה בה המון אנשים גילו את התוצאות המרשימות שמגיעות בעקבות אימוני EMS!

אנחנו לא מופתעים מהגילוי הזה; בעוד יותר ויותר ספורטאים, אתלטים, שחקנים, זמרים וזוכי מדליות אולימפיות מצהירים בגאווה על השינוי שעשה אימון EMS בחייהם, לא פלא שעוד ועוד אנשים רוצים לנסות את שיטת הקסם הזו בעצמם. אם זה טוב מספיק לנאס"א, לריפוי שיקומי ולאיש המהיר ביותר בעולם – זה חייב להיות טוב גם עבורנו!

השנה אנו מזמינים את כל מי שעוד לא התנסה באימון הזה, לראות כיצד ניתן באמת לשנות את החיים בעזרתו. ולא, לא כאמירה סתמית, אלא באמת להתחזק, להתחטב, להשתפר, להפטר מכאבים, להחלים ממחלות, להמנע ולהשתקם מפציעות, בכל גיל וכל סטטוס. רק תראו:

חיזוק הבריאות – מחקרים הראו כי אימון EMS יכול לסייע במניעת מחלות כמו אוסטאופורוזיס, לחזק את הגוף, ולהקל במצבים של בריחת שתן. האימון, אשר שימש במשך שנים כשיטה לריפוי ושיקום מפציעות שונות, אמנם עשה הסבה לשימוש שגרתי כאימון גופני, אך לא איבד את מטרתו המקורית ומבצע את שני הסעיפים גם יחד!

מניעה ושיפור בכאבים – אימון EMS  יכול להקל ואף למנוע כאבים בגב העליון והתחתון, כאבי פרקים וכאבי שרירים. בנוסף יכול אימון EMS לשמש כפתרון בהתמודדות עם פריצת דיסק! מחקר עדכני הראה כי 88.7% מהנבדקים העידו על שיפור והקלה בכאבים לאחר שימוש ב-EMS!

חיזוק ופיתוח הגוף – באמצעות אימון EMS  ניתן לחזק את השרירים והעצמות, להתחטב ואף לבנות מסת שריר מרשימה. מחקרים הראו שיפור אצל נבדקים שאינם אתלטים בכ-29% בממוצע. את האימון ניתן להתאים לפי הצרכים שלכם, להתמקד באזורי גוף מסוימים או בגוף כולו, לבנות שריר או להפטר משומן – הכל בליווי אישי ובתוכנית המותאמת ישירות אליכם.

חיטוב ושיפור המראה החיצוני – אימון EMS  יכול לתרום ליציבה נכונה יותר, חיטוב הגוף וירידה במשקל. באמצעות חליפת האימונים המיוחדת, המתאמן שורף יותר קלוריות, מאמץ את השרירים שלו ומחליף למעשה 4 שעות ממוצעות בחדר הכושר באימון של 20 דקות בלבד.

שיפור ביצועים – מחקרים הוכיחו כי אימון EMS יכול לשפר ביצועים אצל ספורטאים ואתלטים מקצועיים במגוון תחומים כגון ביצועי כוח, מהירות, חוזק, בעיטות וקפיצות ועוד, עד 30%! ועל כך יוכלו להעיד עשרות הספורטאים המקצועיים שמתאמנים באימוני EMS, כולל לא מעט ספורטאים אולימפים שמודים כי אימון EMS אחראי למדליות שקטפו השנה באולימפיאדת ריו!

איך אימון EMS יכול לשנות את חייכם בשנת 2017?

רשת EMS CLUB מאחלת לכולכם שנה אזרחית טובה ומאושרת, מחכים לראותכם בסניפים שלנו גם ב-2017!
רוצה לדעת איך אימון EMS יכול לעזור גם לך? לחץ כאן לתיאום אימון היכרות

אהבתם? יאללה שתפו...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *